torsdag 15. oktober 2015

Pl-kit Oktober

Hei. I dag er det kit slipp av kita hos scrapomania. Og jeg har fått lekt meg med pl-kit'et:-) Dette var ett helt fantastisk flott kit. Jeg har denne gangen laget 4 sider med inspirasjon til dere:-)


Sånn ser kit'et ut. De blanke overlays varier i design



Denne siden har jeg brukt en lomme der alle lommene er 10*10 cm. Dette pl-kit'et passer utmerket til å skjære ned til den størrelsen. Mine lommer avviker noe fra det som følger med i kit'et.



  Jeg har brukt bilder fra en ferietur til Legoland i 2011. Pilen har jeg klippet ut fra ene pl-kortet og dekket med washitape. Det samme med de gule små hjerta:-)





 Den neste siden er fra familiens trekløver ala gutta boys Jr. 







Neste side er fra en ferietur til Sveitz. Her er vi på Mongolsk restaurant og spiser veldig god mat.








 Dagens siste side er fra samme ferietur, men nå er vi i tyskland på Europark. 
Ett utrolig stort tivoli, der 1 dag er alt for lite. 
Vi var der i 2 dager og kunne godt vert der 1 dag til.




Det var det jeg hadde laget denne gangen av månedens pl-kit. Så da er det din tur å utfolde deg:-) Kit'et finner du selvfølgelig hos Scrapomania.noDu kan også abonnere på kitDe har både kort, prosject og pl-kit. Kos deg med scrappingen din og nyt høstkveldene:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar