torsdag 15. august 2013

Prosjektkit August

 
Hei alle sammen
 
over her ser dere bildet av prosjektkit'et for august... Er det ikke herlig og spennende.. :D
Hvis du ikke allerede har forhåndsbestilt deg ett kit, eller abonnerer så stikk en tur innom nettbutikken og du finner det under kit-kategorien
 
og her har dere videopresentasjonen av dette herlige kit'et
(jeg skulle ønske jeg hadde mer enn ett, for dette var utrolig moro)
 
 
Videre får dere her litt bilder av mitt ferdige prosjekt, og helt til slutt finner du videoen der jeg setter det sammen...






 
 
Og her har du videoen
 
 
 
 
 
Hvis det er noe du lurer på så bare spør, hvis jeg er litt treg med å svare er det fordi jeg for tiden er på ferie, men svare skal jeg nok gjøre... :D
 
Klem LindaSS


onsdag 14. august 2013

Hei, hei ;)

Ei litt mer "mystisk" side fra meg i dag.
Som ellers har jeg brukt flere diverse farger med 
Har også brukt Liquitex Modeling paste 
og stensilen Harlequin fra TCW


Ordet LIFE kommer fra stempelplaten Word Love
fra Dylusions.
Ellers har jeg brukt stempel fra 4 andre plater fra Dylusions.
Det herlige huset er et stempel fra Unity Stamp Company.
Blomsterne og huset er farget med Dylusions og Tim Holtz Water Brush.


Klem fra Cathrin H

tirsdag 13. august 2013

Magnolia -summer breeze

Heisann.
I dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget med mønsterpapir to nye stempel fra magnolias sea breeze collection.
Swirlene jeg har brukt, finner du her

Jeg har maskert og satt sammen disse to stempela: sea breeze-chair in the sunset og sea breeze -summer beach Tilda. Motivet er fargelagt med distress markers.
Rundt motivet og på swirlene har jeg brukt Stampendous Embossing Kit - Frantage, og deretter svertet rundt kantene.



Håper dere liker kortet! Ha ei strålende uke :)
Klem fra Rannveig K.

lørdag 10. august 2013

Et sommerlig kort

Ja, nå er ferien over for min del også, så i kveld vil jeg vise dere et kort jeg begynte på tidligere i sommer. Jeg har endelig fått scrappet litt igjen, og blant annet fått ferdig dette kortet.

Mønsterpapirene er Prima devine. Vimpelrekka er klippet for frihånd. "Båndet" til vimpelrekka er ei tynn papirstrimle som jeg har tvinnet.


Dette søte stemplet fra Marianne design har jeg fargelagt med distress markers.

Ha ei fortsatt strålende helg! 
Klem fra Rannveig K.

fredag 9. august 2013

Hei igjen.

Etter en lang å god ferie er jeg oppladet og klar 
for herlige utfordringer og nye sprell her på hobbyrommet mitt ;)


Her har jeg da brukt litt forskjellige ink sprayer fra Dylusions.
Jeg har brukt Perfect Pearl mist, grape fizz fra Ranger.
Tattered Angels Glimmer Mist , Iridescent Gold.


Her har jeg blandet Liquitex Modeling Paste med Mod Podge sparkle
og brukt den herlige stensilen Butterflies fra TCW
Stempelene jeg har brukt denne gangen er fra den herlige 
True Romance serine til Kaisercraft. 


Denne gangen så har jeg klippet og limt med litt papir også.
Jeg falt bare helt pladask for denne alven.
Papirene jeg har brukt er 
Charm , Bewitch , Mesmerise og Fly fra
Enchanted Garden Collection til Kaisercraft.

Ha en forsatt good sommer ;)

Klem fra Cathrin H

onsdag 7. august 2013

Heisann Alle!

I dag har min kjære svigerfar bursdag! Hipp hipp hurra! En mann i sin beste alder og dagen ble selvflølgelig feiret med god mat og ca 1 kake til hver som vaskeekte Sunnmøringer vi er :)
Og i den forbindelse vil jeg vise dere kortet som jeg har laget til Annledningen.


Papirene jeg har brukt er fra Maja design og Pion, Syns de passet perfekt sammen :)
Gearsa, Klypen, og bokstavene er fra Tim holtz.
Jeg er så glad i Bartepunchen min og har dilla på å bruke den for tiden, synes den gir et så rent og fint inntrykk på kortet! 
Jeg bruker også veldig mye dies  og her har jeg bak bildet brukt Fancy postage stamps og tredd gjennom med hamp.
Knappen er en av mange som man får kjøpt i løsvekt i butikken .

Laget også en klokke som pynt på kortet av Gears og annet Stæsj fra Prima:)





Da avslutter jeg innlegget med å ønske en god kveld videre og håper at jeg bidro til litt inspirasjon hos noen :)

Klem Cathrine

søndag 4. august 2013

Eske-kort

No er det slutt på ferie og forhåpentligvis blir det mye tid til scrapperier i tiden fremover;)

Den siste uken har jeg tuslet med denne boksen her:


Inspirasjonen fikk jeg fra bladet ett trykk, men måla har jeg gjort om for å få dem til å passe doylien som er brukt på toppen og som dekorasjon på boksene inni.
Dem er laget med circle border punch fra Martha Stewart.



Blondene er fra Staz og blomstrene på blondene har jeg glitret opp med mod podge sparkling.
Og selfølgelig har jeg slengt på en toppers!


Første sidene i boksen har jeg stanset ut rammer med denne diesen her og stemplet med Vilda stamps.


Papirene er fra Maja Design - sofiero.

Mvh Kitt Jorunn.