søndag 30. juni 2013

Vogn

I dag har jeg vært i dåp til tantebarnet mitt, Mia Regine.
Gratulerer så mye med dåpsdagen!

I den anledning har jeg prøvd meg på en vogn.



Det blomstrede papiret er fra papirdesign - barnedåp

Kalesjen har jeg punchet med lace punch fra martha stewart.

På hjulene har jeg brukt rund spellbinders, deretter stanset ut hjulene fra vogndiesen til die-versions.
Di små søte løkkene er på et band jeg fant i butikken...

Dynen i vognen, er selve kortet, der varme gratulasjoner og hilsen finner sted...
Korset var jeg så heldig å få med noen til anledningen.


Mvh Kitt Jorunn




torsdag 27. juni 2013

Velkommen til verden

I dag vil jeg vise dere et "velkommen til verden- kort".
Kortet er laget som en lomme med tag. Jeg har brettet ned en kant foran og limt kortet i sidene.
De søte blomstene er disse fra Storyteller.

Jeg har brukt de nydelige bundle of joy papira fra Kaiserkraft. Tag`en er fra dette mønsterarket.

Storken er "delivery from heaven" fra Magnolia. Jeg har malt den med distress reinks.

Ha en strålende dag! Det skal jeg ha, for jeg har bursdag i dag ;)
Klem Rannveig K.

onsdag 26. juni 2013


Heisann :)

I dag vil jeg vise dere et kort som er laget av disse herlige toppersene Fra the hobbyhouse. jeg har falt pladask for de og det er på vei flere inn i butikken med motiv fra wee stamps, Kenny K, Mo Manning m.m.



Papirene jeg har brukt er fra pion og heter Vintage Garden, rosene er fra storyteller og snurren fra Kort og godt.
diesene av hjertet og sløyfen du ser oppe i hjørnet er fra Magnolia og den hvite sløyfen nederst  med perler får du kjøpt løse i butikken. Har fått inn "barte"punchen fra Martha Stewart og den er meget delikat og ikke minst enkel og bruke. punch på midten og voila, en nydelig og ren kant! perleradene du ser rundt kanten har vi inne i fire forskjellige farger :)
Doilien du ser er fra Cherry Lynn og den vil nok komme til Scrapomania etter sommeren :)

På rosene har jeg også brukt Mod podge . Det er glitter som du kan pensle på og gjør en flott finish på enten blomster eller over et motiv ;)

håper dere likte det.

Klem cathrine


tirsdag 25. juni 2013

The possibilities are endless !!

Hei på dere ;)

I går hadde vi loppemarked på Scrapomania
Det var utrolig artig, med masse flotte scrappesaker og mange herlige damer ;)
Takk for en fantastisk kveld damer ;)

I dag vil jeg vise dere en Art Journal side.
Jeg har brukt mange forskjellige farger
Stempel jeg har brukt er :
Further arond the edge og Say it how it is
fra Dylusions.
Stampers Anonymous classic favorites
Classics #7 og Classics #10
fra Tim Holtz.


Jeg har brukt to stensiler.
Flower Frenzy fra TCW
og
Flossy fra Dylusions.

Claudine Hellmuth Studio Gesso.
Sharpie Wather based paint marker White
Sharpie permanent marker brush black.


Jeg har stemplet med
Jet black og Vermillion.

Have a nice day ;)

Hugs and kisses
Cathrin NH.

søndag 23. juni 2013

On this day

Da er helgen snart over, og her får dere se min helgs puslerier:


På denne boksen har jeg brukt kraft kartong og
papir fra kaisercraft - On this day


Som små handtak på lokket har jeg brukt ring fasteners fra tim holtz
Punch fra martha stewart



I morgen starter en ny uke...
med nye muligheter!!

Mvh Kitt Jorunn


fredag 21. juni 2013

Tilda binding flowers

ÅÅÅ, som jeg elsker de nye magnoliastempela. Her er et kort i kveld med "tilda binding flowers".
De nye magnolia-arka er også helt skjønne! Jeg har brukt dette på kortet.

Tilda er malt med distress markers. Jakka og underkjolen har fått et  lag med glitterlim.

Ha ei strålende helg! Klem Rannveig K.

Boks

Nye ting må prøves.
I dag vil jeg vise dere en boks, som jeg har pyntet med arka fra pion-vintage garden.


Den herlige brønnen er fra prima.
sommerfugl og blomsterbånd er fra utklippsrkene til papir-serien.
Blomster fra storyteller-
Puncheren som er brukt på lokket er fra Martha Stewart



Og sånn ser innsiden ut:

fire bur til å fylle opp med smykker, sjokolade eller hva nå enn man måtte finne på;)

Ønsker dere med dette 
-GOD HELG-
mvh Kitt Jorunn.