mandag 7. juli 2014

Fordi du fortjener det

Hei og god sommer alle sammen. 
Det blir ikke like mye tid til å scrappe om dagen som man gjerne skulle ønske. Men i går fikk jeg endelig satt meg ned forran skriveboret og laget to gaveposer. Syns det er koselig å ha med en liten vertinnegave når man blir invitert på besøk. Og da er disse posene fine å ha.

Begge posene er dekorert med papir fra Pion Design
Jeg falt helt for de søte arkene fra den nye serien My Precious Daughter. 

På den første posen brukte jeg arket Julia Dress i bunn. Deretter har jeg brukt dette arket. Arkene er jo alene så dekorative at man ikke trenger å pynte så alt for mye. Jeg har lagt litt glitter midt i blomstrene, og pyntet med blingbånd og en charm. Enkelt og greit. 

Alle kantene er raspet. 
Den søte jenta er klippet ut fra dette arket, fra samme serien. 
Den fine teksten på tagen er stemplet med dette stempelet fra Kort og Godt.

 På denne posen har jeg brukt arket Birdsong som hoved ark. Bak har jeg brukt dette
Fuglen og blomstrene har fått seg litt glitter.
Ellers har jeg kun brukt blingbånd og charm som pynt, også her.

Teksten på tagen er stemplet med et stempel fra den samme stempelplaten som over. 

Ønsker dere en riktig fin uke.
Klem fra Stine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar