tirsdag 1. juli 2014

LO inspirert av Finnabair :-)

Heisann!

Her er en LO som jeg lagde etter Finnabair-kurset på sist treff. Ble kjempeinspirert og synes det var så gøy å få spraye og male at jeg måtte lage en litt jentete versjon også.

Begynte med de nydelige Maja mønsterarkene, som garantert hadde tatt seg godt ut uten spray på også, men endte med å spraye dem til slutt likevel siden det var den effekten jeg var ute etter. Brukte Prima Color Bloom, Cotton Candy, Sorbet, Vintage Metal og Lime Wedge. Før jeg sprayet la jeg på et trykk med denne kule stensilen fra Prima. Metalleffektene er fra Primas Finnabair-kolleksjon, samt et par metallpiler fra Tim Holtz.
Blomstrene jeg har brukt er fra Joy Artificial Flowers. Som den siste finish har jeg malt med Silks. Har blitt helt hekta på den malingen der og ser nå at jeg først som sist bare kan legge av en hylle i scrapperommet til diverse fargenyanser av denne ;-) Denne gangen brukte jeg Pink Grapefruit, Pink Anthurium, Ginger Peach og Olive Vine.

Takk for titten og ha en fin kveld videre!

Klem fra Tanja

1 kommentar: