mandag 2. mars 2015

Kaisercraft

Jeg har koset meg sånn med en herlig serie fra kaisercraft.
Jeg har brukt papir fra en 6 1/2'' x 6 1/2'' paperpad, men du finner papirene også i 12'' x 12'' her.
Jeg likte utrolig godt fargene og alle di fine ordtakene.



Startet med en herlig toppers i matchende farger. Det er ferdig fargede og utstansede bilder.
Alle rammene er kuttet ut av det ene papiret og alle kanter har blitt piffet opp ved bruk av stickles.


Rammen i midten her er stanset ut med dies fra Marianne Design.
Sommerfugler med Martha Stewart punch.


Jeg har også laget en Lo fra samme papirserie:


Nettingstempel og frantage embossingpulver i bakgrunn.
Nettingbånd og litt korkpiler.
Litt restestæsj og selfølgelig papir og flotte ordtak fra Kaisercraft.

Dette er vel ikke dem papirene jeg først ser meg ut, men når jeg først hadde kjøpt dem inn, har jeg storkoset meg og laget mange prosjekter med dem.
og mange flere blir det, for blokken er enda nesten full;)

Mvh Kitt Jorunn Hanssen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar