søndag 29. mars 2015

Eggende tag`er

Hei hei alle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere to tags som jeg lagde i går, og jeg har brukt de herlige eggene som du nå kan finne i butikken... både på nettet og i butikken... 


Til denne første tagen har jeg brukt litt restepapir (blandt annet noen rester fra prosjektkit for mars), blonder, masse embossingpulver, bead gel, blomster (de ferskenfargede er fra prosjektkit for mars), ramme fra Prima, glassbeads fra Prima, egg, osteklut og en manilla tag str. 8 som base.. 


Som du ser så har jeg plassert den ene fuglen ved siden av eggene, akkurat som den passer litt på dem.. embossingpulver har jeg strødd litt her og der og varmet fra lang avstand.. 


blondene har jeg klippet opp og lagt på hver side av papiret... og den lille fuglen fra Maja Road har fått glitter på seg... 


Ble det ikke litt søtt med ett rede inni en ramme da.. .

Min andre tag er en skikkelig påsketag... og så enkel.... 


Her har jeg bare limt på gule fjær på en manilla str 8 tag, tre egg, litt perler og metallpynt.. og vips ferdig.. enklere kan det vel egentlig ikke gjøres.... 


Og helt til slutt vil jeg bare gi dere en liten sniktitt på neste måneds prosjektkit... Som dere ser så skal vi kose oss skikkelig i april... 


Stor klem fra LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar