fredag 28. april 2017

Lommebok

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett lommebok kort som jeg har laget. Utgangspunktet kom med de herlige nye lær-arkene fra Prima - Artisan Parisian smooth texture leather


Basen er laget i brun Bazzill



Deretter er det stanset ut med dies fra Kort og godt - rektangel med søm. Spennene kommer fra Tim Holtz




Inni kortet har jeg brukt gratulerer dies fra Kort og Godt





Innsiden av kortet er det laget 2 lommer som har plass til 2 tags laget med dies fra Kort og Godt. Disse kan brukes som skrivefelt.




Jeg har laget en liten gjennomsktig lomme hvor man kan legge penger, eller evt ett bilde i :). 


Håper dere likte min inspirasjon. Nyt solen som skinner, og ha ei god helg alle sammen :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar