mandag 18. september 2017

Stor drømmefanger.

For en tid tilbake ba jeg Scrapomania om å skaffe meg store metallringer for å kunne lage svær drømmefanger som jeg ville ha som dekorasjon på soverommet. Stor ring fikk jeg. Hele 19 inch stor! Da ville Scrapomania at jeg skulle lage en til de også. Klart jeg ville lage det.





Her er det brukt stor metallringblonderfjær, perler, resteark, osteklutsoft gloss gelgesso, dies av blomster,blader og swirler, punchere av blomster, halvperler, resin-pynt og sytråd. Noe av det jeg har brukt er ting jeg har tatt vare på i lang tid og kanskje ikke like lett å finne nå.
Jeg ønsket å bruke mest mulig scrapperelaterte produkter på denne. Alle blomstene er håndlaget. Det er forresten en flott måte å få brukt opp restepapiret sitt på.
Det var ikke helt lett å få tatt bilder av denne da den er så stor og bør henge for å få tatt bilde. Jeg gir deg et inntrykk her, men vil du studere den mer så kan du ta turen innom Scrapomania hvor den nå hører hjemme.

Klem fra DT Belinda


24 kommentarer:

  1. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 77351be1725518e664e488dcf5fb9d16
    website kurma
    sms onay
    numara onay

    SvarSlett
  2. Thank you for your explanation, very good content. 6d901a9e88109536e91cdde664726d30
    define dedektörü

    SvarSlett