torsdag 31. august 2017

Woff. Shaker kort

Hei. Da er det min tur til å inspirere litt i dag. Jeg har i dag laget ett julekort, som fint kan brukes til en bursdag nå som vi nærmer oss julen. Jeg har valgt å ikke sette på verken jul eller bursdags tekst, da jeg kan velge litt når jeg vil gi det bort. Kortet er ett shaker kort, med paljetter og snø inni.



Denne gangen har jeg valgt å ikke fargelegge den. 
Og jeg syns den ble skikkelig tøff i sort/hvitt.





Hatt på hvit Zig på blomstrenen. Glitterlim på svirvlene.


Det var dagens inspirasjon fra meg.
Nyt høstkveldene med litt scrapping.


1 kommentar:

  1. Nice article admin thanks for share your article keep share your knowledge i am waiting for your new post check custom t shirts boys t shirts kindly review and reply me

    SvarSlett