fredag 15. september 2017

Kort kit for September

Hei. I dag har jeg fått lekt meg med kort kitet til Scrapomania. Dette er ett herlig maskulint kit perfekt til herrekort. Jeg har laget både kort og tager av dette nydelige kitet.


Her er innholdet i kitet.


Kort kit fra Scrapomania kan du kjøpe på flere måter:

I fysisk butikk: Spjelkavikvegen 50, 6010 Ålesund
Abonnere på kit for: 

Men over til hva jeg har laget av mitt kit.


Jeg laget først ett trappe-folde-kort.
Sånn ser det ut når det er brettet sammen.


Fremsiden inni kortet.


Baksiden inni kortet


Dette kortet kan brukes til en som betyr mye for meg. 
Og min lille linselus, er fullstendig klar over det.


Mitt neste kort er til farsdag. 


Her har jeg delt opp fremsiden på kortet i 2 deler 
og "limt" det sammen med nettingen som fulgte med i kitet


Innsiden av kortet


Neste ut er tagen jeg laget.
Her brukte jeg mye rester fra de andre korta.
Hvit bazzil til base og rester på rester oppå der.


Det var min inspirasjon med måneds kitet for September.
Ønsker dere alle sammen en flott helg med masse scrappetid.
Jeg er så heldig at jeg skal på treff til Førde, og jeg gleder meg vilt :-)


22 kommentarer:

  1. Så flotte kort :) Stor variasjon.

    SvarSlett