onsdag 22. januar 2014

Sommerminner

Heisann alle sammen!

Har sittet inne i vinterkulden og kikket på fjorårets ferieminner.... Fann et hærlig bilde av Lykke på vei til badestranda som bare måtte scrappes :-)  Brukte mønsterark fra BoBunny Prairie til dette bildet og valgte og hente igjen den skarpe grønne fargen og den duse rosafargen over hele prosjektet mitt.
Jeg farget ostekluten grønn og litt brun og dekorerte med perler fra BoBunny Little Miss Jewels. Stakittgjerdet i tre fikk jeg i adventskalenderen min fra Scrapomania og passet utmerket her synes jeg. Brukte blomster og sommerfugler fra Prima for å få den sommerlige følelsen samt en del "godbiter" som har lagt nedi "alt-mulig"-boksen lenge (noe av det faktisk i 9 år...).

En stripe med Film Strip Ribbon fra Tim Holtz måtte også til før jeg ble fornøyd:-) Tror faktisk at det er en av de tingene jeg aldri blir mett av å bruke...., ja også minibokstaver da, denne gang har jeg blant annet brukt stickersbokstaver fra Basic Grey :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar