fredag 20. juni 2014

Kule jente kort

Jeg har laget en serie kort med samme motiv stempel og samme teknikker og produkter.
Det er spennende og se hvor forskjellige kortene blir

Jeg har brukt embossing pulver, Distresse ink og Bazzill.


Dette kortet er 12x15 cm.
Det første jeg gjorde var og og ta godt med Distresse ink på en pad og børste fra kanten og innover,
 fylte på med mer ink og børstet og gnudde til jeg ble fornøyd meg bakgrunnen.
 Stempelet ( Fashion Girl) er fra Joy
Jeg brukte vanlig sort embossing pulver på motiv stempelet
 og godt over med en lilla gel pen i de åpne feltene.
 Tekst og prikke stempelet rundt kanten er fra Kort og Godt, og er stemplet med sort VersaFine.


Dette er baksiden av kortet over
. Her har jeg brukt en dies fra Sizzix som overlay og stempley med et Kort og Godt tekst stempel.


På dette kortet har jeg også børstet med Distresse ink, men har også sprayet på vann, tørket og børstet og gnidd videre med ink. Jeg har brukt samme diesen som på kortet over og laget litt liv på kantene.
 Her har jeg brukt Stampendous distresse pulver.
Gratulerer teksten er fra Scrapomanias egen produserte plater.


Her er det samme bakgrunnsteknikk som på det 1. kortet. 
Jeg har brukt Stampendous embossing pulver her også.
Hjertene og hjerteborden er fra Gorjuss.

Håper dere fikk litt inspirasjon til og lage litt kule ungdomskort.
Datteren min på 18 har brukt dem allerede, det er jo hyggelig at det faller i smak den en lager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar