mandag 6. april 2015

Dåpskort

Hei!

Jeg ble spurt om jeg kunne lage et dåpskort til en liten nydelig prins, og det ville jeg vise dere i dag.

 
 
Jeg har brukt hvit og blå kartong med innslag av kraft som base. Mønsterarket er fra Papirdesign. Kortet er brettet som et staffeli som står av seg selv når man bretter det ut.
 
 
 
Rammen rundt bildet er en dies fra Spellbinders, og rammen rundt teksten på innsiden er også Spellbinders. Jeg har pyntet med masse ulike blomster. De jeg har brukt er fra Prima, Papirdeisgn, Kort og Godt og Storyteller. I tillegg har jeg pyntet med et herlig blondebånd og halvperler fra Melissa Frances. Bokstavene er fra Papirdesign. Mellom navn og dato har jeg plassert en nydelig resin fra Melissa Frances. Den jeg har brukt finner du her i nettbutikken. Og der er så mange fine å velge i!
 
 
 
På innsiden av kortet har jeg laget en tag man kan dra frem å skrive en personlig hilsen på. Dette kortet blir ganske tykt med all pynten og måten det er brettet på så jeg bestemte meg for å prøve å lage en eske som passet til. Her brukte jeg Envelope Punch Board fra WRMK. Dette kan du finne her.
 
 
 
Håper dåpsbarnet og resten av familien hadde en nydelig og minnerik dag. Og at dere som tok en titt her kunne finne litt inspirasjon.
 
Ønsker dere alle en fin siste påskedag!
 
Klem fra Marie.
 
 


 
 

2 kommentarer:

  1. Nydelig lite dåpsbarn og lekkert kort
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med mange fine detaljer! Likte lommen med tagen på ! Klem ;)
    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett