onsdag 24. juni 2015

Kirke

Heisann :)

Jeg vil gjerne dele mitt nyeste prosjekt med dere :) Jeg har laget en 3D kirke. Platået er bygget opp av kartong som er kledd med Bazzill. Inspirasjon til selve kirken fant jeg på pinterest, men selve "malen" har jeg da laget selv med utgangspunkt i bildet. Kirken er bygget opp med kartong som er kledd i mønsterpapir.





De runde vinduene er laget med Die fra Spellbinders og de andre vinduene er laget med Die fra Joy. Blomster som er brukt er fra Magnolia og Papirdesign. Bånd som er brukt er fra Melissa Frances og bling fra Edelweis.





Håper dere likte kirken min :) Ønsker dere alle en videre fin dag/kveld :) Dersom noen ønsker å ta en titt på kreasjonen min tenker jeg å levere den til Scrapomania i morgen :)

                                                     - Margrethe-

2 kommentarer: