tirsdag 5. januar 2016

Engel i lysthus

Heisann og godt nyttår til alle sammen :) 
Nå føler jeg meg virkelig inspirert til å begynne på prosjekter som handler om alt annet enn jul :p For når kalenderen skriver 1 Januar, har jeg fått nok av nisser, juletre og alt som hører med jula. Så med ett poff og ett smell var huset tilbake i normal tilstand hos oss 1 Januar ;)

Nå i disse første månedene i året er det jo mye som omhandler kjærlighet og omtanke, når man tenker på for eksempel morsdag, valentinesdag og bryllup. 

Jeg elsker engler, sikkert i likhet med mange andre. Jeg synes de kan brukes i de fleste anledninger og  for min del representerer de alt fra kjærlighet til omtanke. Jeg har derfor valgt og lage en litt større utgave av lysthus som jeg har laget før. Denne gangen også med en trapp hvor det sitter en engelfigur på toppen av trappen. I midten av lysthuset henger det også en type "lysekrone" som nok kanskje kunne gått under kategorien julepynt :p men det får gå. 


Konstruksjonen er laget i kartong og sokkelen er kledd i Bazzill silver foil og mønsterark jeg har brukt er fra Kort og godt - bryllup og champagne. Ett nyyyyydelig mønsterark. Jeg har også latt mønsterarket danne en løper på gulvet i lysthuset og ned trappen. I mitt drømmende hode, tenker jeg at det mulig har kunnet vært en vielse inni lysthuset og at engelen representerer kjærlighet <3 


Jeg elsker å pynte med myyye blomster, men denne gangen har jeg prøvd å moderere med selv med blomsterbruken, men de få blomstrene som er der er jo selvfølgelig penslet med Bobunny glitterpaste - sugar



Det fantastiske gjerdet er laget med dies fra Die-namics. Det har jeg brukt både rundt stolpene og på toppen av konstruksjonen. 



Håper at der er flere scrappeglade sjeler som bobbler over med kreativitet for å skape nye og minneverdige scrappeprosjekter. Vi har ihvertfall uten tvil verdens beste hobby, og ikke minst fineste butikken Scrapomania med fantastisk service :)

<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar