onsdag 24. februar 2016

Glitrende sommerminner.

Hei. I dag er det nytt innlegg til Scrapomania som står for tur. De har jo fått inn så masse nytt til pl nå, og det er en drøm og få leke seg med noe av det. Jeg har i dag lekt meg ett av kita til Becky Higgins, Shimmer. Det inneholder både store og små kort og en del embellishment (pynt) Alt med ett glitrende strøk.

Jeg laget denne gangen en dobbel side fra en lekende sekvens mellom mine 3 tantebarn og eldste bonusdattera i huset. er så gøy å bare stå og knipse i vei når barn leker seg. Men det er alltid like vanskelig å plukke ut bare noen få bilder etterpå :-)


På side 1 delte jeg ett bilde i to små, for å få litt liv i siden. 
Pyntet veldig enkelt da korta gjør mye av seg.


Side 2 er også lett pyntet. 

Når jeg velger kort, prøver jeg å holde meg til en eller to hovedfarger. 
Og denne fargen skal det være lite av på bilda. 
På denne måten syns jeg at bilda blir fremhevet.






 På dette prosjektet har jeg brukt følgende:

Stjerne stickerser fra: Studio Calico

Det var dagens innlegg fra meg. 
Til helgen blir det scrappetreff på meg og det gleder jeg meg stort til. 
Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar