torsdag 21. juli 2016

Eske med lys og servietter

Hei.

I dag vil jeg vise dere et par esker med lys og servietter.  Jeg har i grunn allerede begynt litt på julen....selv om vi bare er i Juli, så jeg har laget en eske både med juletema og en uten jul.



Her har jeg brukt mønsterark fra Maja Design - Vintage Summer Bacic - 1935. Rammen er en dies fra Spellbinders - Oval Floral Frames, og bysten er en dies fra La-la Land.

Jeg har pyntet med osteklut, blondebånd, blomster, og en liten tekst fra samme mønsterarket.

I tillegg tjuvstartet jeg som sagt på julen, og her er den med juletema:



Her har jeg brukt mønsterark fra Maja Design - Home for the holidays som kom ut i fjor. Nydelig serie i duse farger. Motivet er fra samme serie, og det samme er tag på serviettene.

Her har jeg pyntet med osteklut, blomster, noen røde bær som jeg hadde fra i fjor og et trehjerte fra Kort og Godt. Mye her er stæsj jeg hadde fra i fjor, og jeg gleder meg til Scrapomania fylles med flotte juleark og julepynt for i år. Det er jo bare noen måneder igjen ;-)

Nyt sol og sommer ei stund til dere! Her er det varmeste det har vært på lenge, så jeg må ut i sola!

Klem fra Marie!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar