fredag 4. november 2016

Sjokoladekort

Svigerinnen min har bursdag på lørdag, og da må ett kort til. 
Hun elsker strikking og katter, så da sa temaet for kortet seg selv. 




Arket frosted wintery fra Kaisercraft passet perfekt, selv om det egentlig er et juleark. Sammen med bazzill dark kraft og bazzill white fikk jeg det litt nostalgiske preget som jeg ville ha.






Kortet lukkes med en flapp under bildet på fremsiden av kortet, 
som jeg har festet med 3d tape
Det er veldig lite stæsj på kortet, da jeg ville ha fokus på strikkemønsteret og den überherlige bursdagspusen. Men ett lite trehjerte, og dies fra Papirdesign stanset ut i bazzill foil fikk plass.


Inni kortet er det et skrivefelt og lomme til to yummi sjokoladeplater.


Og med det vil jeg ønske dere alle sammen en fantastisk, kreativ helg!


Klem fra Ingvill



1 kommentar: