onsdag 21. desember 2016

Luke 21

Hei. I dag åpner vi luke 21. Og dette er min siste luke i Scrapomania sin adventskalender. Jeg har i dag laget en skikkelig jule tag. Jeg har blitt inspirert av eventyret, piken med svovelstikkene. Det er mitt absolutte favoritt-jule-eventyr.


Jeg har brukt ark fra Kaizer Craft: Silver Bells 
Jenta som titter frem er fra Maja design: I wish


Bakgrunnen har jeg laget på akvarell papir. 
Først ett lag med gelatos, som jeg sprayet skikkelig vått. 
Når dette var tørt strødde jeg over litt deep embossing pulver, og smeltet det fast.


Trærne er stanset ut i glitter mosegummi med en dies fra Dixi Craft: Tree line


Snøkrystallene har fått ett strøk med Nuvo Mousse: Mother of pearl
Og en liten bling i midten. 

Produktene jeg har brukt:

Osteklut

Akvarell papir.

Dixi Craft: Tree line

Kaizer Craft: Silver Bells 

Maja design: I wish

Kake serviett/ Doilie

Bling

Nuvo Mousse: Mother of pearl

Deep embossing pulver



Så over til dagens spørsmål: 

Hva er navnene på de som er aktive i designteamet 
til Scrapomania per dags dato?


Det var dagens luke 21. 
Ønsker med dette alle sammen en riktig God Juletid.

12 kommentarer:

  1. Hvis siden stemmer og er oppdatert er medlemmer av DT Cathrine sjefa sjøl. Elisabeth. Ingvill. Margrethe. Marie og Torill. Sikkert like koselige allesammen

    SvarSlett
  2. DT Cathrine sjefen selv, Elisabeth,Ingvill,Margrethe, Marie og Torill 😊 God jul alle sammen 🎅🏼☃

    SvarSlett
  3. Knallfin tag! :) Så artig med jenta bak vinduet :)
    DT Cathrine - sjefen selv, Elisabeth, Ingvill, Margrethe, Marie og Torill :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott tag!Mye jobb og lekkert blir det.
    Scrapomanias dt er:Cathrine,Torill,Marie,Ingvill,Margrethe og deg Elisabeth.
    Mvh
    Jeanette B.

    SvarSlett
  5. Veldig fin tag✨
    Dei som er med i DT er Cathrine, Elisabeth, Ingvill, Margrethe, Marie og Torill.

    SvarSlett
  6. Torill,Marie,Margrethe,Ingvill og Chatrine.

    SvarSlett
  7. Cathrine 😊 Torill 😊 Ingvill 😊 Margrethe 😊 Marie 😊 Elisabeth er alle fantastiske kreative designere 😊

    SvarSlett
  8. De som er i teamet er : Cathrine, Elisabeth, Ingvill, Margrethe, Marie og Torill :) Flinke folk :) :) Stilig tag!

    SvarSlett
  9. Cathrine, Elisabeth, Ingvill, Margrethe, Marie og Torill. Love your tag. So sweet. Hugz

    SvarSlett
  10. Cathrine, også sjef, Torill, Marie, Ingvill, Margrethe og Elisabeth

    SvarSlett
  11. Cathrine, Elisabeth, Ingvill, Margrethe, Marie, Torill

    SvarSlett
  12. Cathrine, Elisabeth, Ingvill, Margrethe, Marie og Torill..

    SvarSlett