torsdag 11. mai 2017

Til Konfirmanten

Hei på dere!

Det er konfirmasjonstid igjen, og flere konfirmasjonskort står på planen hos mange. Idag vil jeg vise ett av de jeg har laget til nå. Et kort der jeg har brukt mønsterpapir fra Papirdesign sammen med hvit og lysblå bazzil.


Jeg har pyntet med en stempeltekst fra Kort og Godt; sammen med blomster fra Papirdesignhvit flosstrådhalvperler og metall fra Korthobby. 

Borden er stanset med en dies fra Joy!. Denne er utsolgt i nettbutikken, men der er flere nydelige border som f.eks denne herher og her.

Innsiden ser slik ut:


Her har jeg brukt samme mønsterpapirene. Jeg har laget en lomme med plass til penger, og et stort skrivefelt til personlig hilsen.


Pengene er ment å puttes i cellofanlommen (ide` hentet fra Ett Trykk). Den er fylt med paljetter og utstansede stjerner. Teksten er en dies fra Papirdesign.



Ha en fin-fin dag alle sammen, og takk for at du tittet innom :-)

Klem fra Marie. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar