fredag 5. juli 2013

Enkelt kort

Hei og god kveld alle sammen...
 
I dag vil jeg gjerne vise dere ett helt enkelt kort jeg har laget...
Papiret er fra Prima sin Sunrise Sunset kolleksjon og du finner både det, herlig bling og blomster i nettbutikken... Ostekluten som jeg har gjemt litt bak der for litt ekstra effekt finner du også så klart..
Og har du lyst på kantene... vel det er fra bartepunchen til MS som også finnes i butikken, hvis den ikke er utsolgt allerede da.. :D
 
 
 
Og siden jeg vet at dere ikke er helt vant til slike kort fra meg vil jeg også gjerne gi dere ett par tre sniktitt på noe jeg har laget fra neste prosjektkit (som du kan bestille i nettbutikken her allerede nå).
Er du blant de som forhåndsbestiller kit'et, og slipper at det blir utsolgt, så blir dette sluppet og sendt den 15. juli (og kan så klart også hentes på butikken fra denne dagen)...
 
Og fra ei som elsker disse kit'ene og bare velger ut ting jeg har veldig veldig lyst på så er dette så moro... Du vil få ett kit du kan leke med på mange herlige uendelig måter...
GLED DEG
jeg storkoser meg i alle fall...
 
Vel nok "prat"... her er sniktittene...
 

 
PS
 dette er en del av pappa sitt bursdagskort til i morgen... ikke si noe til ham... :D

 
Ha en super helg...
 
Klem LindaSS
 

2 kommentarer:

  1. Flott kort du har laget. Punchen har jeg, men har i grunnen vært lite flink å bruke den.
    Gleder meg til kitene kommer, er blitt fan og må liksom ha både kort og prosjekt. Savner kanskje litt mer ting fra dere fra kortprosjektet, selv om jeg ikke har problemer med å få brukt det. Jeg liker også veldig godt at dere lager videoer. Jeg bor slik at alt må læres og sjekkes ut via internett og da er videoer helt klart en fordel.
    Jeg bor nå litt for langt unna til å hente sjøl. Skal nå heller stikke innom Moa når jeg er i Ålesund, det hender at vi er innom de trakten. Har bodd i Ålesund tidligere.
    Uansett, tusen takk for flott inspirasjon.
    Gunn :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Gunn... skal gi ett hint til de på kortkit'et jeg.. .kanskje får vi ut en video der også... :D

      Bor selv også for langt unna butikken (jeg holder til mellom Molde og Kristiansund)... men veldig herlig moro de gangene jeg kan poppe innom... :D

      Og du må legge ut til det du lager med kit'ene... der er jo så moro å se hva andre lager... Neste prosjektkit er helt herlig.. der har du til både kort, LOer, det jeg har laget video på og faktisk enda mer... Moro, så herlig moro...

      Klem LindaSS

      Slett