fredag 16. august 2013

kos

Nytt byggeprosjekt fra mej i dag;)

Har ingen mal på den, da den er bygget etter mitt eget hode. Prøvde å notere meg måla til å begynde med, men synst at morroa forsvant fort da... Mye kjekkere bare å prøve seg frem, og så blir det som det blir. 
Ideen er tatt ut ifra et bilde.



Begynte med å brette selve vognen med kartong og deretter kledd den med papir.
Taket er stanset ut med MS punch og lagt lag på lag.
vinduene er fra prima.



(desse tinga er i butikken, men nettbutikken er desverre ikke oppdatert på dette tidspunkt)

Heldiggriser som har kjøpt seg den nye big shot maskinen:
Dørene er preget med embossingfolderen som fulgte med.
Jeg har desverre bare lånt den;/


Jeg har brukt disse som dørhåndtak.


Kalenderen er kuttet ut fra dette.
og sprossene fulgte med vindurne fra prima.

Ta et papir og bygg i vei dere også...
Det er så morro!!!
mvh Kitt jorunn.

4 kommentarer:

  1. Så flott! Du er skikkelig flink! (Men det visste jeg fra før .)
    Takk for sist, forresten, - det var jeg som var innom butikken rett før vi begge har bursdag. ;) Flott å se så mye hos dere, saker som jeg ikke får tak i her jeg bor. Jeg har så vidt startet med å prøve noe av det jeg kjøpte.
    Klem, Liv i Sveits

    SvarSlett
  2. Super fin Kit Jorunn!
    Ser at du har kost deg med denne :)

    SvarSlett
  3. Greier ikke å kommentere med tlf, så derfor en sein kommentar: tusen takk for tilbakemelding. Ja ej kosa mej virkelig når ej kan bygge noe etter eget hode. Spennende å se resultatet da;) Gratulerer så mye med overstått dag Liv!!! Håper du ikke blei ruinert i vakre, dyre norge, og at du snart kan ta turen tilbake igjen!;) Du er hjertelig velkommen!;)

    SvarSlett