fredag 9. august 2013

Hei igjen.

Etter en lang å god ferie er jeg oppladet og klar 
for herlige utfordringer og nye sprell her på hobbyrommet mitt ;)


Her har jeg da brukt litt forskjellige ink sprayer fra Dylusions.
Jeg har brukt Perfect Pearl mist, grape fizz fra Ranger.
Tattered Angels Glimmer Mist , Iridescent Gold.


Her har jeg blandet Liquitex Modeling Paste med Mod Podge sparkle
og brukt den herlige stensilen Butterflies fra TCW
Stempelene jeg har brukt denne gangen er fra den herlige 
True Romance serine til Kaisercraft. 


Denne gangen så har jeg klippet og limt med litt papir også.
Jeg falt bare helt pladask for denne alven.
Papirene jeg har brukt er 
Charm , Bewitch , Mesmerise og Fly fra
Enchanted Garden Collection til Kaisercraft.

Ha en forsatt good sommer ;)

Klem fra Cathrin H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar