tirsdag 21. januar 2014

Messy kort

 
Hei alle sammen..
 
I dag vil jeg vise dere ett litt rotete kort jeg har laget.. og som du se hadde jeg det kjempemoro med å få det til..  
 
 
Jeg fant frem ett ark jeg liksom har spart litt på fra Prima sin sunrise sunset kolleksjon, men til dette passet det helt pefekt.. Kortet er i størrelse 6x6" så jeg startet med å dele mønsterarket mitt i fire.. fremside, bakside og to innsider... Så fant jeg frem stensilen min fra Prima og kose meg glugg med Ferro Graphite .. Neste steg var å finne frem stempelet tre fra Scrapomania Tre-2013 platen og stemplet dette med archival coffee.. Teksten jeg har brukt kommer også på samme platen..
 
Treet mitt er skåret ut med dies fra Tim Holtz i modeling film... og wow dette var ett herlig produkt... så genialt at det skulle nesten ikke vært lov.. Stanser ut det du vil med dies, varmer og former akkurat slik du ønsker... alt fikk jo nytt liv... jeg har farget treet med alkoholblekk i tre ulike bruntoner... Videre har jeg brukt noen blomster, halvperler, resin fugl, prima brustopp, tom glassflaske, prima klokke, frantage embossingpulver og blank crackle Paint... Har også brukt diverse chalks i brun/rødtoner.. og helt til slutt har jeg brukt splatteren sammen med sort distress Paint..

 
 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar