torsdag 13. februar 2014

Time to shine.

Heisan ;)

I dag ville jeg vise dere en tag med klokken Tim Holtz brukte på januar tag`en sin.
Den er jo bare diggbar.
Jeg har brukt en # 8 tag.
Begynte med å dekke taggen med Distress stain - Tumbled glass.
Deretter brukte jeg Distress ink - Salty ocean og Peacock feathers å lekte meg med
Tim Holtz Layering stensil - Stars og Clockwork.
Jeg tok metal foil tape på grungeboard og brukte Pocket watch frame dies.
Brukte også den største sirkelen fra Sized circles i midten på klokka for å ta ut sirkelen i midten.
Med en Liquitex splatter, splettet jeg Distress paint - Picket fence og Brushed pewter på tag`en
og på sirkelen inne i klokka.

På klokka tok jeg på Distress paint - Chipped sapphire, Black soot og Brushed pewter.
Etter at det hadde tørket, pusset jeg godt over hele med Tim Holtz
Sanding grip for å få en slitt look.
Har også brukt Mirrored stars, Game spinners og Label letters 
alt fra Tim Holtz selfølgelig.

For å lage hull der jeg skulle feste Game spinner`ene
brukte jeg piercing tip`en på Utility bone folder fra Martha Stewart.
Den er avbildet over her ;)
I loooove it <3


Stempelet er fra Words for thought platen til Tim`ern.


Things that
matter most
must never be
at the mercy 
of things that matter least.


Her er litt av det jeg brukte.
Til høyre i bildet ligger splatterèn, den ser nesten ut som en visp.
Litt lenger oppe til venstre ligger my beloved sanding grip.
Den sorte "klossen"
Alt er selfølgelig å få ta i på scrapomania.

Love
Cathrin H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar