onsdag 12. februar 2014

VinterLO

I forbindelse med utfordringen "Winter Wonderland" nå i februar, har jeg blitt inspirert til å scrappe et vinterbilde fra fjorårets vintersesong. Brukte arkene fra Bo Bunnys Woodland Winter på dette prosjektet, synes fargene var så stemningskapende.... nesten som blåtimen som jeg har tatt bilde av:-)
Brukte gesso og stensil på bakgrunnen av bildet, samt at jeg klipte ut fra et ark i Bo Bunnys Woodland Winter og brukte det i bakgrunnen også. Har hatt på litt forskjellig washi-tape for å dekorere. Har brukt rubons fra Tim Holtz Idea-Ology som pynt og undertittel, samt Tim Holtz Label Letters til å skrive årstall. Digger disse små bokstavene og tallene og bruker av sorten på nesten alle LO'er, blir liksom ikke mett av de....
På tittelen "Snø", og snøkornet fra Maya Road har jeg brukt glossy og glamour dust for å få en vinterlig effekt. Rundt bildet har jeg tatt Glistening Snow Writer og så har jeg lagt noen brune perledotter fra MME rundt omkring som en siste finish. Håper dere blir inspirert til å scrappe noe vinterlig og delta i utfordringen :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar