mandag 17. februar 2014

brettekort

I dag vil jeg vise dere 3 kort som er brettet på samme måte.
Mal finner du nederst på innlegget.

Det første kortet blir til tantegullet mitt; Amalie som fyller hele 2 år om ikke så lenge.

Her har jeg gått for hærlig gult papir fra Inkido - Yellow butterflies
Det er et papir som jeg har brukt begge sidene på.
Klippet ut sommerfugler fra papiret og hærlig toppers til å fryde fronten




Kort nr 2  begynte med at jeg ville prøve min nye embossingplate med blomster.
Papiret er fra babyserien til pion, og begge stemplene er fra scrapomanias eget design.





På de 3. og siste kortet har jeg mest lekt meg med embossingpulver.
Alle kanter og stempeltrykk er svertet med varsamark og dysset med Zing - gull.
Både papir og stempel er fra papirdesign.
Di ovale diesene kommer fra spellbinders.




kartongen er kuttet på 6''x12'' og preget på 3''og 6''

           3’’
          3’’
                          6’’

Her er et bonuskort som jeg laget av et sett eldre 6x6 papir fra pion design.
På dette bildet vises også bretteteknikken litt bedre, da alle kanter viser litt.



Ha en flott dag.
Mvh Kitt Jorunn...

1 kommentar:

  1. Flotte kort, veldig kjekt med variasjoner når en lager kort ei stund :-D
    Denne kort-brettingen kalles vel "Z-card" har eg sett :-)

    SvarSlett