tirsdag 27. mai 2014

Ett kort og en tag

Hei alle sammen..
 
I dag har jeg så lyst å vise dere ett kort (slike bokskort jeg har blitt så hektet på) og en tag laget etter inspirasjon fra de herlige fabscraps papirene... :D
 
 
Her har jeg lekt meg med prosjektkitet fra mai, valgt ett papir i 6x6 blokken.. og så har jeg brukt mistene og mistet hele innsiden..  Når dette var tørket gikk jeg inn å brettet selve kortet (film hvordan jeg gjør det kommer til slutt i blogginnlegget).. Teksten inni er ett stempel fra Scrapomania sin egen kolleksjon, Konfirmant 2013

 
Svertet alle kanter med distress og satt en 3d pute som brukes for å lukke..
 
På toppen har jeg enkelt pyntet med en doily stanset ut med en Prima dies fra en bokside.. Metallpynt og en halvperle.. så enkelt og herlig effekt..

 
Så kommer vi til tagen min...  Her har jeg også brukt doilydiesen fra Prima.. først har jeg stanset ut en i tykk kartong, og brukt denne som stensil til å ta på litt modeling paste i bakgrunnen..
 
 
Deretter har jeg stanset ut samme doily i kaffefilter og mistet med Bloom mister.. ostekluten min har også fått noen runder med forskjellige mister fra calender kittene

 
Papiret jeg har brukt er fra FabScraps og du finner det her.. Så har jeg brukt litt rester fra April sitt prosjekkit og vips enkelt og greit ferdig.. :D

 
Jeg fikk nå en del igjen av dette arket.. så med det så lagde jeg helt enkelt tre konfirmasjonskort til gutt... samme type kort som det første.. og samme tekststempel...


 
Her har du videoen over hvordan disse kortene blir til
 
 
Stor klem fra
LindaSS
 
 

1 kommentar:

  1. Så herlige bokser, nå ble jeg inspirert, gjett hva som skjer her på Kristi Himmelfart hehe

    SvarSlett