søndag 18. mai 2014

Inspirasjon til utfordringen i Mai

 
 Ingen rette hjørner
 
Her et mitt inspirasjons bidrag til mnd utfordring.
 
 
 
Alle papirene er fra Graphic 45, litt forskjellige serier.
 Det synes så flott med G45 at de forskjellige seriene kan kombineres.
 
Blomstene er fra mange forskjellige merker.
Som dere ser så har jeg brukt mye blomster på kortet,
 jeg synes det gjør seg på et såpass enkelt kort.
Jeg bruker limpistol for og montere all pynten på prosjektene mine.

 
Jeg har distresset alle kantene med distress ink.
Alle stempelet er fra Kort og Godt og jeg har brukt en brun stempelpute til og stemple med.
Alle de runde panelene er limt sammen med dobbel sidig tape og det er brukt brads for og sette de 3 rundingene sammen sånn at de kan draes ut.
 
Alle delene er skjært ut på Silhouetten.
 
Jeg gleder meg til og se deres bidrag :-)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar