mandag 12. mai 2014

Sleeping Baby Tilda

Et nytt mirakel har kommet til verden, og da passet det jo fint at jeg akkurat har gått til innkjøp av dette søte stempelet fra Magnolia, sleeping baby Tilda


Stempeltrykket har jeg fargelagt med Copic Sketch Markers, og stanset ut med en dies fra Spellbinders. Denne gangen laget jeg et riste kort/ shaker card. Inni shakeren har jeg brukt to type glitter, Multi Crystal Glitter Mix og Sugar Coating Glitter. Rammen har jeg pyntet opp med en del perler.


Selve kortet er stanset ut med en dies fra Go Kreatemed papir fra Maja Design. Den nederste papiret er fra Vintage Spring  serien, 7th of May
Bak stempeltrykket har jeg brukt en Doilie og osteklut


Vimpelen med hjertene, hjerte tagen og sommerfuglene er alle dies fra Magnolia
Alle har fått et lag med glitter.
Først brukte jeg en embossingpute, deretter sticky embossing powder, og til slutt strødde jeg over med glitteret Glamour Dust.  Jeg er jo så glad i alt som glitrer. 

Jeg har også pyntet kortet med en blonde og noen blomster
Teksten med en liten hjerteknuser er hentet fra denne stempelplaten, fra Kort og Godt.


Teksten inni kortet er stemplet med et stempel fra North Star Stamp. Du kan finne det i butikken på Moa.

Hjertet er hentet fra denne stempelplaten, fra Kort og Godt. 
Og de har selvfølgelig fått litt glitter på seg. Her brukte jeg glitter glue fra Ranger



Ønsker dere en riktig fin uke. 
Klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar