søndag 15. juni 2014

Kortkit juni

Heisann alle sammen!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra et helt utrolig koselig scrappetreff, scrapomaniatreffet. Denne gangen holdt vi til på Flisnes grendahus. 30-40 damer var med denne helga, og selveste Finnabair holdt kurs for oss! Åååå, som jeg gleder meg til mange kjekke scrappekvelder fremover, så inspirert av alt det nye jeg har lært!
Prosjekta fra helga havner nok her i bloggen etterhvert, men først nå kortkit for juni. ;)


 KORT 1:


 KORT 2:


Alt jeg har brukt på korta får du med i pakken, også tekststempelet. Det gikk en del av disse kitta på treffet i helga, så løp og kjøp om du vil sikre deg et. Mange var også forhåndsbestilt, så nå er det ikke mange igjen Du finner kit her i nettbutikken. Ønsker du å abonnere, så er det mulig. Bare ta kontakt med butikken.

Håper du liker junikittet!

Klem fra Rannveig Kjemphol

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar