lørdag 21. juni 2014

LO i Finnabair stil

Heisann :-)

Tenkte å vise dere LO'en som jeg laget på Steampunk Love kurset med Finnabair forrige helg.
Måtte virkelig kjempe meg utav komfortsona på dette kurset og hjelpes så morsomt det var!!! Jeg har brukt mønsterark fra Prima, men helt ærlig så er det ikke så veldig nøye hvilke mønsterark som benyttes da det hele skal sprayes med mist så det holder etterhvert ;-) Etter å ha distresset kantene på mønsterarket ganske røfft og tatt på Distress Ink Black Soot, brukte jeg denne stensilen fra Prima i bunnen på LO'en før jeg la lag på lag med biter av mønsterark.
Brukte massevis av de kule metalleffektene fra Prima Vintage Trinkets og Mechanical samt blomster og knapper til dekorering. Cathrine har bestilt ny "ladning" metalleffekter til butikken, og om de ikke er kommet så er de nok rett om hjørnet, så her er det bare å være kjapp med å sikre seg noen eksemplarer!!! Til å lime har jeg brukt Heavy Gel, denne blir blank når den tørker og limer godt tunge ting, så den var super til dette prosjektet her. Den finner dere også hos Scrapomania på Moa.
Når alt var tørket brukte jeg mist i grønn, blå, orange og svart litt her og der og over det hele på LO'en. Husk bare å dekk til bildet slik at det ikke blir ødelagt ;-) Til slutt har jeg malt litt med Silks i samme fargene som misten oppå dekorasjonen, samt brukt litt Silks i gull for å få litt mer liv i LO'en. Det var kjempemorsomt å male med Silks, så det ser nok ut for at jeg har fått en ny dille der ja :-) Vet at disse også akkuart har kommet inn på butikken nå, og tenker nok at det er stor fare for at de forsvinner rimelig fort! Så løp og kjøøøøp!!!!

Ble kjempeinspirert på Finnabair-kurset, og håper at dere også kan bli litt inspirert av å lese og prøve å scrappe litt på denne måten :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar