fredag 31. oktober 2014

Juleminner.


Hei hei. 
I dag har jeg litt jule inspiraskon og vise dere. Har lagen en side i albummet til min sønn.
Dette er fra julen 2008.
Arket i bunnen er fra Papirdesign "stille natt". Malte først med litt gesso. Så limte jeg på et lag osteklut.
Så delte jeg opp i strimler  et ark fra Magnolia " christmas story", og noen rester av andre ark. Strimlene flettet jeg til en matte under bildene.
Hadde på litt gesso her og der for og dempe fargene litt.
Så brukte jeg en stensil fra Prima med ssnøkrystaller,  blandet modellpasta sammen med Art Anthology "blizzard", og Glamor dust fra Deco Art. Dette ga et fint skimmer.
Diverse blomster fra butikken.
Så limte jeg litt her og der Glass beads "crystall" fra Finnabair og Red Crushed glass glitter fra Stampendous.

Alle produktene finner dere i buftikken eller i nettbutikken til SScrapomania. 


Har og laget noen mixed media kort med noen rwster jag ha liggende. Dette som inspirasjon:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar