torsdag 18. juni 2015

Kort med papirblokker fra Joy!

Hei på dere!

Jeg har fått i hus noen av de fantastiske motivblokkene fra Joy, og måtte bare lage noen kort med disse. Både motivene og papirblokkene er så flotte!! Her finner du motivblokken jeg har brukt, og her er blokken med mønsterark. Disse papirene fra Joy! er absolutt verdt å ta en titt på.

 
I tillegg har jeg pyntet med blomster og et bredt blondebånd. Rammen rundt motivet har jeg stanset ut i gull kartong med en dies fra Joy! - Petras Birds. Her har jeg valgt å bruke bare rammen og ikke fuglene som hører med.  På innsiden har jeg brukt en oval dies fra Spellbinders sammen med en herlig tekst fra NSS. På motsatt side er det plass til en personlig hilsen.

 
Det ble til et kort til med samme motivblokken, men med denne mønsterark-blokken i samme serie. Love it!! Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ dag!!
 
Hilsen fra Marie.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar