mandag 19. oktober 2015

Knask eller knep

Heisann :)
Temaet for dette blogginnlegget blir Halloween. Til tross for at dette ikke akkurat har vært en tradisjon for oss her i Norge, så ser jeg at interessen blant spesielt barna brer seg. Tror nok ikke at de er helt inneforstått med hva det er Halloween dreier seg om da, men utkledning og godteri er jo i deres øyne sjelden helt feil :) hehe. Jeg derimot ELSKER alt som har med utkledning og tematiske høytider. Så i dag ønsker jeg å vise dere min tolkning av en heksehatt og noen enkle og dekorative gresskar. 


Undersiden av heksehatten er laget av to like store rundinger laget av Sort Bazzill hvor i midten har jeg festet fast sort tyll. Deretter har jeg laget en kjegleform av det herlige mønsterpapiret med gresskar fra Papirdesign. Deretter har jeg laget kanten rundt som en rosett ved hjelp av mønsterpapir med spindelvev også fra Papirdesign




De nydelige sorte blomstrene er fra Papirdesign og de oransje fant jeg i kurven med løse blomsterbunter på Scrapomania. Blomstrene har jo fått seg en runde med Bobunny - glitter paste. Tre-flaggermusene og de små trehjertene er fra Jillibean. De sorte flaggermusene i Sort Bazzill har jeg klippet ut selv.


Laget også 3 små gresskar i forskjellige størrelser. Disse er bygget opp av 16 rundinger - hvorav 8 er av Oransje Bazzill og de 8 andre er av Gresskar fra Papirdesign. Stilken på gresskaret er en liten bit av grillpinne som har fått seg en runde med Distress ink fra Tim Holtz. Deretter festet en runding med Bazzill - Kiwi crush. For å skape swirl rund stilken scoret jeg remser på 1/8 inch og rullet de rundt en strikkepinne og limte fast. 

Håper at dere alle har en fin- fin mandag og det er ikke for seint å hive seg rundt å scrappe noe Halloween inspirerte prosjekter.
<3 Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar