torsdag 15. oktober 2015

Kortkit oktober 2015

Hei på dere!

Endelig er den 15.oktober kommet og kortkit til Scrapomania sleppes. Et nydelig kit som oser av sart jul for meg :-) Rosa, glitter, vintagebilder og nydelige papirer. Her er mye å kose seg med. Jeg hadde store problemer med å velge motiver og å skulle kutte i papirene (de er jo så fine), men her er i hvert fall tre kort jeg har laget av kortkit:


Kort 1:



Kort 2:



Kort 3:




Som sagt var det så mange nydelige motiver, så det ble noen smårester og småmotiv igjen som jeg bare måtte bruke på et vis. Her kan ingenting gå til spille . Det må sies at jeg har både papirer, bånd og pynt igjen som jeg ennå ikke har brukt ;-) Så da tok jeg restene og motivene og laget et par poser med pyntet fyrstikkeske og telys. Enkle og greie. Jeg stemplet på en tekst fra en stempellate fra Norsk Stempelblad, og la til noe blondebånd utenom kit, men ellers er alt av papir og pynt fra månedens kit. De søte klokkene med sløyfe får du kjøpt enkeltvis hos Scrapomania. Såå fine :-)


Har du ikke fått i hus et kit ennå, kan du bestille deg et i nettbutikken. Du finner det sammen med alle de andre månedlige Kit (Project Life, Kort og Prosjekt) . Ta deg en titt!! Mye morro!! 

Hilsen fra Marie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar