onsdag 28. oktober 2015

Kurs inspirert pl-side

Hei. I dag vil jeg vise dere litt inspirasjon for scrapomania.no. Jeg har denne helga vært på pl-kurs med Elodie (Iggydoodie på instagram) Og jeg ble skikkelig inspirert. Når jeg kom hjem, ville jeg lage noen sider med de pl-korta som jeg vanligvis bruker, men med inspirasjon fra kurset. Og her er resultatet :-)


Jeg har scrappet 2 pl'er fra uke 10
 til min uke-for-uke album 2015.




Det første jeg gjør etter å ha funnet frem pl-kort og bilder, 
er å smøre på en modeling paste over sjablong.




Når modeling pasten er tørr, pensler jeg ett tynt, tynt lag med hvit gesso over. 
Når det er tørt er det å male over med Brusho og vann. 
Før du bruker vann på bilda dine, kan det være lurt og teste det på ett avklipp først.


Så er det bare og pynte i vei:-)










kan jeg stanse ut massevis at rundinger på en gang. 
Den er helt suveren og ett må ha for meg nå :-)



Pl-kit fra Becky Higgins: Adventure Edition.
Die cut pieces fra Heidi Swapp
Brusho (Denne ble det fort tomt for i helgen, men den ventes snart inn igjen)
Modeling Paste fra Liquitex

Det var det jeg hadde for i dag. Det var skikkelig spennende og få lære seg project life på en litt annen måte. Jeg er ikke den som skriver så mye, men å bruke stempel og stickerser for å få fram mye av hendelsen i bilda er absolutt min stil. Til vi sees igjen ta vare på deg og dine:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar