lørdag 21. mai 2016

Swing Card

Hei.

Idag vil jeg vise dere et enkelt swing card jeg har laget med de nye papirene fra Maja Design. Her har jeg brukt papiret Vintage Romance - Together forever.


Kortet er som sagt et kort der man kan "svinge" en løs del ut når du åpner det. Her har jeg valgt å lage et kort til en venn, med tekststempler om vennskap. Stemplene er fra en stempelplate fra Kort og Godt (to ulike plater).




På innsiden av kortet er det plass til å skrive en hilsen. Denne blir skjult når kortet er lukket. Jeg har valgt å knytte kortet sammen med et bånd, men dette er ikke nødvendig for å lukke kortet.


Jeg har pyntet med hvite blomster fra Marianne Design og blå blomster fra Papirdesign sammen med en liten fjær og noen utstansede sommerfugler. Her har jeg brukt en punch fra Martha Stewart og pyntet sommerfuglene med blank pearlstring.

Her er kortet sett ovenfra:


Håper du fant litt inspirasjon! 

Når jeg har sjansen må jeg bare vise dere et helt fantastisk produkt fra Wycinanka. De har fått så masse flotte chipboard herfra på Scrapomania. Blant annet en kake i flere lag. Denne er perfekt dersom man skal lage eksplosjonsboks for eksempel eller som pynt på noe annet.. Her kommer endelig resultat (denne skal inn i min bryllups-eksplosjonsboks)




Var den ikke nydelig?? Bare enkelt satt sammen alle delene, litt lim og mønsterark! Voila!

Klem fra Marie!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar