lørdag 1. oktober 2016

Fyrstikkesker til messe

Hei alle sammen..

Mange av oss drar på messer for å selge det vi lager, litt ekstra i potten som vi igjen kan kjøpe oss nye ting for... Og jeg regner med at mange allerede er veldig godt i gang.. 


Jeg har her pyntet fire små fyrstikkesker, og enklere enn dette tror jeg ikke jeg greier å gjøre det omtrent.. 



Jeg har stanset min ut fra watecolorpaper fra Ken Oliver og sprayet det med glimmer mister.. Og har du et par mister, kanskje noe pigmentpulver o.l så kan du få farger og versjoner i det uendelige... Jeg vet i alle fall at jeg skal lage en del av disse, da jeg bestandig selger en god del av dekorerte fyrstikker til hver jul. Og med dette mønsteret kan de faktisk ligge fremme hele året.. 


Som ekstra pynt har jeg stanset ut tre stjerner fra denne diesen fra Memory Box (disse har vært og er fortsatt en stor favoritt i flere år)


Og så enkelt har jeg pyntet mine fyrstikkesker, så nå er det bare å lage flere.. 


En annen liten ting jeg bruker å lage til jul er gavelapper, og selv om disse har vært vist på facebook tidligere vil jeg gjerne vise dere dem i dag også..


De er helt enkle, restepapir, litt restebånd og stjerner fra Prima sin dies.. og så litt stickles da.. 

Håper du fant litt inspirasjon og fikk lyst å leke litt med papir du også..

Klem LindaSS





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar