lørdag 15. oktober 2016

Pl kit for okstober

Hei. Da er det på tide og avsløre månedens kit her hos Scrapomania. Jeg har som vanlig lekt meg med Project life kitet. Og her ser du en film om hva dette kitet inneholder.




Denne gangen har jeg fått laget 4 sider, men har masse kort og pynt igjen, så her er nok til mange flere sider. Denne gangen har jeg laget sider med stor variasjon i bildene. Ene siden er fra min egen barndom, og to av siden er fra min yngste sønn sin barndom. Så ett veldig allsidig kit.

Denne første siden er fra en hyttetur i 2010. Her prøvde jeg og min niese å være "voksen" å drikke kaffe. Eller, det ble vel egentlig kakao med litt kaffesmak :-)



Delte opp ene store overlay'en, så den passet til ett lite kort. 
La den over orda som jeg brukte. Pynten er utapå overlay'en.


Neste side er fra lillegull og en weekend med mor og far til Trondheim.
Var veldig gøy å springe etter duene og kjøre bil på kanten av fontena.


Denne overlay'en passet helt perfekt her.


Så har vi nok en side av lillegull. Her er vi på tur i fjøra. 
Alltid like kjekt å bli våt på beina.


Her har jeg klippet av teksten fra ett pl kort og limt på ett annet.
Litt gull bling passer perfekt. 


Så er det over til min egen barndom. Hunderfossen er alltid kjekt for barn. 
Her fikk min niese nyte en dag etter at vi hadde gått over Besseggen noen dager før.
Kjekt med sånne premier.


Her har jeg brukt en liten overlay på ett stort kort, for å fremheve det jeg vil i bildet.




Ett kjekt kit med mye kort og pynt, som er veldig allsidig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar