mandag 4. mars 2013

En herretag

Jeg kommer meg ikke igang med LOene mine ser det ut som.....tror jeg ladder opp til scrappehelgen neste helg;) Må bruke uken til å planlegge, printe bilder, og lage kit! Whop, whop kor e gler me!


Men i dag kom altså denne herretagen rekende til meg:) Jeg har stanset ut en tag med den store diesen til Tim Holtz (Tag and bookplates), brukte en kraft kartong til dette


DSC_0382

Jeg begynte med å farge tagen med distress stain i fargene "Bundled sage", "chipped sapphire" og min favoritt "Brushed pewter"....den siste er altså sølv med masse skimmer i:) La fargene ut på non stick underlaget mitt og dro tagen gjennom til den hadde fått den fargen jeg ønsket.


DSC_0384

Så stanset jeg ut den herlige paraplymannen til Tim Holts i Bazzil "distress collection" Elsker den kartongen til slike prosjekt...litt sandpapirpussing og vips så ser den litt gammel ut;) Til paraplyen har jeg trykket ut toppen i det kule "honeycomb" papiret jeg fikk hos Scrapomania! Den KULESTE effekten ever! Love it!


Jeg har stemplet litt på tagen, og hatt på litt washitape....stemplet tallene med Holtz stempel....brukte her distresspainten igjen i sølv;) Litt sirkler med hvit gesso.....Båndet har jeg farget på samme måte som tagen. Har brukt hug snug bånd som kan fargelegges i akkurat de fargene du vil:) En nøkkel fikk en omgamng med gesso og stempelsverte. Til slutt limte jeg på en punchet stripe med mønsterark,og tok på noen sorte prikker på venstre side med Inkessentials Enamel accents.


DSC_0386

En liten gratulasjonstekst på bunnen.....


DSC_0387

Dette var en artig tag å lage, håper du likte den.


Scrappeklem fra Inger:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar