torsdag 21. mars 2013

Jenteparty



På treffet vårt i Vika fikk jeg noen nye papir fra Authentique av Cathrine. I utgangspunktet syntes jeg de var litt vanskelige å bruke da jeg ikke er i høstfarge modus:) Men det geniale er jo at de et tosidige og at jeg kunne bruke begge sider....og da ble det straks enklere!
Her begynte jeg med å kline på litt hvit gesso for å lysne et felt på bakgrunnsarket. Brukte så sjablong og brun glimmermist for å lage litt polkadotter på det hvite.Fant tre fine farger på baksiden av et ark som jeg brukte som mønsterarkene under bildene. På det ene arket er det mange tekstbokser og koselige ferdige tekster man kan bruke. Jeg fikk skrevet ned litt fakta her. Min nye favoritt om dagen er de kule sorte klistremerkebokstavene til Tim Holtz! De kommer jeg nok til å bruke mye fremover!
Litt primablomster og bling;)
Rosa velourbånd og sirkler laget med pearlpen:)
Og voila, en LO som jeg ble veldig happy med til tross for en trå start;)
Scrappeklem fra Inger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar