tirsdag 7. mai 2013

Ett mønsterark = To kort




Hei hei alle sammen..

I dag er det min (LindaSS) tur her på bloggen og jeg har så lyst å vise dere to kort ut av ett mønsterark + bittelitt annet snadder...

 
Mønsterarket jeg har brukt er fra Prima sin Engraverserie og heter Bank Note... Som base har jeg brukt bazzill white..  jeg startet med å klippe ut litt lag på lag av papiret (dette arket er inndelt i flotte biter så her er det bare å kose seg i vei).. Limte disse på og brukte så stensieln fra ..... med light modeling paste..  Jeg ønsket meg enda litt mer lag og liv så jeg fant frem den herlige diesen fra TCW og brukte denne til å lage "nettingen"... (selvfølgelig kuttet ut av det samme arket som resten av papirene) ... Litt osteklut innimellom og så den herlige "you rock" fra Magic Monday over glidelåsbåndet.. Neste steget var å ta frem alle de gule og orange mistene i Dylusions og selvfølgelig også den brune.. :D

 
Etter å ha stanset ut netting på det forrige kortet så hadde jeg jo igjen en del biter som vanligvis går i søpla, men nei ikke hos denne damen nei.. De limte jeg virkårlig rundt omkring på ett nytt kort, og skapte dermed en helig bakgrunn... Over der brukte jeg Prima stensil og modeling paste... Så brukte jeg mer av papirrestene av det forrige kortet og lekte meg i vei... det er også en liten bit med metalltape og litt papp på dette kortet.. En resist canvas sommerfugl fra Prima fikk være med og en stilig "rock" fra samme brett som på forrige kort... Så var det bare å miste i vei... Gult, brunt og alle tre blåfargene jeg har..
 
 
Så da håper jeg dere har fått litt inspirasjon til å kose dere glugg selv også... for dette er herlig morro ...

 
Klem LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar