tirsdag 14. mai 2013

The cutest girl

 Her er en LO jeg har laget med de vårlige og lekre arkene fra Pion Design. De er perfekte for sommerlige bilder som vi kommer til å ta masse av nå fremover;) De er dobbelsidige, noe som ikke er en ulempe;)
 Har kun brukt 3 av arkene i serien her, forside og bakside. På bakgrunnsarket var det bilde av en skjønn jente som satt på en huske.....det passet ikke på min LO så da laget jeg to vimpler over den. Tok på litt primabling på disse.
Jeg hadde ikke bokstaver som passet i fargene så da tok jeg og farget noen hvite thickers (Med glitter) med distress stain i fargen "picked raspberry", utrolig deilig knallrosa farge!
Har skrevet journalingen min på utsiden av den rosa sirkelen.
 Har pyntet med en osteklut som jeg også har farget med stainen. Masse blomster og bling.
Jeg har virkelig kost meg med disse arkene, og håper dere fant litt inspirasjon her:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar