fredag 15. november 2013

Prosjekkit november 2013

Endelig er det tid for prosjektkit for november..og jeg har virkelig fått kost meg skikkelig denne gangen.... så her er det bare å glede seg alle sammen...
 
Og så ett lite tips til alle dere som lurer på hva dere skal ønsker dere til jul... hva med ett helt år, 6 måneder eller 3 måneder med prosjektkit rett i hendene... Det må da være den beste julegaven man kan få...
 
 
Over her ser dere det herlige kitet du får denne måneden.. og er ikke dette supert eller hva...
 
Videoen av kitet finner du her:
 
 
Så over til hva jeg har laget... en herlig boks i juletema... vil du se den i virkeligheten så er det bare å stikke innom Scrapomania sine lokaler og du finner den der.. :D


 
Og her har du videoen hvordan dette ble til:
 
 
Jeg brukte jo ikke alle boksene som fulgte med, så jeg fikk så lyst å lage noe med dem også.. Her har jeg brukt maling fra DecoArt (som du får i ett sett med mange herlige farger), inka gold (fra tidligere kit), frantage embossing, metallpynt, litt blomster, pynt fra Prima.. og så har jeg farget snowtex med litt reinkere.. :D Har også brukt den herlige grønne misten for å gi shimmer og ett lite hint av grønt.. I flasken er det dry glitter, sand og grønn mist..


 
Så da regner jeg med at nå kribler det i fingrene etter å få deres eget kit i hus... så stikk innom nettbutikken eller butikken på Moa.. og snart har du kit'et ditt...
 
Klem LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar