mandag 4. november 2013

Solo shadowbox tray

Jeg har hatt det skikkelig kjekt med å dekorere denne shadowboxen! Papirene jeg har brukt på den er fra juleserien til Pion.
Trærne har jeg laget ved hjelp av en manoliadies og så hatt på snow marker.

Stempelet er Magnolia -A little gift Tilda, malt med distress markers.

I disse søte flaskene fra making memories har jeg hatt i en papirrull med bilde av en nisse og litt frantage embossingpulver.



Denne lykten falt jeg helt for med en gang jeg så den. Den kan brukes til så mye moro både i scrapping, og ikke minst er den super til pepperkakehuset! Den bruker vanlige AA-batterier. Batteripakken har jeg limt på baksiden av boksen.

Håper du likte den! :)
Klem fra Rannveig K.

1 kommentar:

  1. Hei
    Denne var bare helt utrolig lekkert. Du er flink og denne ga meg inspirasjon til å bruke en sånn lykt i en adventskalender jeg holder på. Tusen takk :-)

    SvarSlett