tirsdag 15. juli 2014

Prosjektkit for juli

Da er endelig dagen (eller skal jeg si natten) kommet og prosjektkit for juli ligger og venter på dere....  Jeg gir alt over til videoene denne gangen


Ser herlig ut ikke sant... og her har du videopresentasjonen


Disse prosjektene du finner under finner du i videoen helt til slutt


Liten veske til sommergodtet... barna har lov å velge en ting fra denne hver dag i ferien... men bare en.. mor har kanskje lov å velge to... hmmmm....


Jeg bare elsker hvor enkle disse blomstene var å få til (du ser hvordan i videoen).. effekten av bokpapiret.. ja alt.. ser dessverre at ikke all gel mediumen er tørket (da blir den helt blank).. men ble litt tidspress her i dag... (måtte jazze litt i Molde også)


To enkle små gaveposekort.. så enkelt og så greit å ha til en liten pengegave.. sjokolade... takk for at du er til osv osv osv...


Her kommer linken til videoen.





 Du finner alle mine filmer ved å gå inn på  min you tube...


Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar