tirsdag 29. juli 2014

Magnolia, Virgo Tilda

Da har regnet kommet til Sunnmøre, men vi har vel ikke lov å klage. Etter så mange finværs dager, gjør det nok godt både for hus og hjem med litt innearbeid. Ikke blitt mye husarbeid med så nydelig vær ute, og to gutter som elsker å være ute å nyte sol og varme.

Med sola skinnende inn tidlig om morgenen har vi blitt morgenfugler, i alle fall noen av oss. Så i dag har jeg til og med fått snekret sammen et kort på morgenkvisten.


Motivet jeg har brukt er et stempel fra MagnoliaVirgo Tilda. Dette har jeg fargelagt med Copic Sketch Markers.

Til selve basen på kortet har jeg brukt denne diesen fra Lifestyle Craft. 
Jeg har brukt dette papiret fra Pion Design, i tillegg til ulike farger med Bazzil kartong


I høyre hjørnet har jeg bruk en resin sommerfugl
Bak blomstrene har jeg brukt en Magnolia DooHickets DiesSpruce Twig.
Blomstrene jeg har brukt finner du her

Hjerterekken er stanset ut med en dies fra Magnolia. Jeg har i tillegg brukt en del glitter her og der. 

Ønsker dere en nydelig uke.
Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar