søndag 16. november 2014

Kortkit november

Heisann.
Her kommer korta jeg har laget av novemberpakken. Denne tror jeg dere vil like! Cathrine har puttet i enda mer pynt enn det jeg har brukt på disse korta.

KORT 1:
Her har jeg brukt symaskina rundt alle kanter. Jeg elsker maskinsøm på kort! 
Båndet nederst har jeg delt på midten. Det er egentlig to roserekker, men her ble det for trangt. Teksten "gledelig jul" er rub-on.

Innsiden er helt enkel. Jeg har tatt igjen mønsterpapir brukt på fremsiden. Hjerta er rub-on.

 KORT 2:
Jeg liker så godt den metallpynten med juletekst! Her festet jeg ei lita hvit bjelle i hyssingen fra mynten. Kort med lyd :)
Helt enkel innside, med samme mønsterpapir som på fremsiden.

Kos dere med novemberkit!

Klem fra Rannveig K.

1 kommentar:

  1. Bildet på kortet øverst, e mitt ultimate julebilde. Nydeleg ♥
    Likte óg kortet neanfor godt. Flott motiv og fine detaljar :)

    SvarSlett